MINDFULNESS TRAINING | START 3 APRIL 2019

YOU ARE INVITED: 8 WEKEN SAMEN REIZEN MET I AM MINDFUL

Ben je in het dagelijks leven druk met het verschil maken in de wereld en in het leven van anderen? Wil je jouw levensmissie ondersteunen door ook te blijven verdiepen als het gaat om jouw eigen behoefte en persoonlijke groei?

Op 3 april 2019 starten we met de 8-weekse Mindfulness-training van I Am Mindful bij Yogadreams, Zaandam. De tweede training start op 2 oktober. Je gaat leren om weer bij jezelf thuis te komen, om echt contact te maken met je lichaam, je mind en jouw behoefte. En om daarbij te blijven.

Je bent van harte welkom!

Liefs,
Anita Brigitte Triel

Met verwondering naar het leven kijken

Met de beoefening van Mindfulness leren we weer met verwondering kijken naar het leven. Denk bijvoorbeeld aan alles wat je lichaam voor je doet. Je hart, die 24 uur per dag klopt en zo al je cellen voedt. Je ogen, die duizenden kleuren en vormen zien. Je oren, die je naar je favoriete muziek laten luisteren of je waarschuwen bij het oversteken van de weg bij een aankomende scooter.

Met Mindfulness leren we weer stilstaan en genieten van het uitzicht. Opnieuw zien we schoonheid in een zonnestraal, een blad aan een boom en een glimlach in het voorbijgaan op straat.

Leven in opmerkzaamheid

Wanneer je leeft in opmerkzaamheid zie je dat het leven barst van wonderen. Wanneer we moe of ontmoedigd zijn door de moeilijke en verdrietige momenten die in al onze levens voorkomen, vergeten we de wonderen te zien. Toch zijn ze altijd daar.  Met Mindfulness ontvluchten we het leven niet, maar sluiten we aan bij het huidige moment.

Wat zeggen anderen over I Am Mindful?

Deelnemers hebben vaak al een heel pad bewandeld als het gaat om persoonlijke ontwikkeling. Tijdens de training werken we op gelijkwaardige basis samen en begeleid ik je bij het worden van je eigen coach. In mijn lessen gaan verdieping en lichtheid, ernst en zelfrelativering hand in hand.

Wat ga je leren tijdens de 8-weekse I Am Mindful Training?

De training bestaat uit negen bijeenkomsten in een tijdsbestek van acht weken. Acht keer komen we 2,5 uur samen en werken we met meditaties en onderzoeken we de ervaringen tijdens de meditatie. We gaan aan de slag met inzichtoefeningen en een stukje theorie. Na bijeenkomst zes volgt er een bijeenkomst van vijf uur waarin we in stilte met elkaar oefenen. Gedurende deze acht weken werk je dagelijks met huiswerk en hiervoor ontvang je een werkboek en geluidsbestanden. Want mindful is niet iets wat je doet en dan bent. Het is een practice die we dagelijks beoefenen.

De automatische piloot

Tijdens de eerste bijeenkomst leer je meer over de automatische piloot. Je leert hoe je ervaringen in kwaliteit kunt veranderen.

Omgaan met obstakels

We leren in bijeenkomst twee op een nieuwe manier omgaan met obstakels.

Grenzen leren kennen

We leren de vele lagen zien die onze waarneming toevoegt aan een ervaring en onderzoeken mogelijkheden om uit de automatische piloot te stappen.

Het landschap van stress

Tijdens deze sessie leer je meer over jouw landschap van stress. En werken we met een oefening waardoor je gevoeliger wordt voor je behoefte en grenzen.

Uitdagingen bewust beantwoorden

We leren hoe we adequater omgaan met stress en het belang om alle gevoelens te leren herkennen en erkennen.

Gedachten zijn geen feiten

We krijgen zicht op onze patronen en hoe hiermee om te gaan.

 &

Stilte dag

We schakelen deze dag van doen naar zijn en je bent langere tijd in stilte en met aandacht aanwezig bij jezelf.

Hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen?

Bewust van je persoonlijke patronen en valkuilen maak je jouw passende programma om Mindfulness te integreren in jouw leven.

Gebruiken wat je hebt geleerd

Je hebt een haalbaar plan waarmee je verder kan.

GRATIS GELEIDE MEDITATIES TER KENNISMAKING

Naast de training deel ik graag met jou wat Mindfulness voor mij persoonlijk betekent in het leven. Een van de manieren om dit met je te delen is door alle daagse momenten weer waardevol te maken.

Speciaal hiervoor creëer ik meditaties die je gedurende dag praktisch in kunt zetten.

Ik deel graag ter kennismaking vier van deze meditaties met jou. Je kunt ze kosteloos gebruiken om zo jezelf te inspireren en aan te sluiten bij je behoefte gedurende de dag.

Klik hier om ze te beluisteren.

OVER MIJ

Mijn naam is Anita Brigitte Triel, founder van I Am Mindful. Ik zie het leven als een reis. Reizend door het leven creëer ik een balans tussen doen en zijn. Ik maak alledaagse routines weer waardevol door er momenten van Mindfulness van te maken. Momenten van aandacht om echt weer even aan te sluiten bij mijn behoeftes. Ook heb ik meer aandacht voor mijn omgeving en de invloed van mijn acties gedurende de dag. Opmerkzaamheid brengen naar mijn mind heeft mijn wereld veranderd, want een groot deel van de kwaliteit van ons leven wordt bepaald door de overtuigingen over onszelf en de bewustwording van onze gedachten.

In mijn werk als Mindfulness-trainer draag ik tools over waardoor mensen op een gezonde, stressbestendige manier in het leven komen te staan. Mindfulness is een beoefening waarbij we onze doelen even loslaten, luisteren en zo meer kennis krijgen van onze innerlijke wereld.

Met aandacht voor het lichaam en de mind zal je merken dat het leven zich steeds meer op een natuurlijke manier ontvouwt zoals dat bij je past.

– Anita Brigitte Triel

AANMELDEN, MEER INFORMATIE & GRATIS INTAKE?

De kosten voor de negen bijeenkomsten, geluidsbestanden en het werkboek bedragen 395 euro.

Bij Yogadreams in Zaandam komen we samen op:

april & mei 3,10,17,24 april en 8,15,22,29 mei. Tijden: 19.00-21.30.
Stilte dag op 2 juni van 10.00-15.00.

okt & nov 2,9,16,30 okt en 6,13,20,27 nov. Tijden: 19.00-21.30.
Stilte dag op 17 november van 10.00-15.00.

Je bent van harte welkom! Stuur mij een e-mail via anita@iammindful.nl en dan neem ik spoedig contact met je op.

AnitaMINDFULNESS TRAINING | START 3 APRIL 2019